НОВИНКА!
Подоляка Н. С.
Соціальні практики краудфандингових платформ у видавничій справі та
журналістиці: монографія / Н. С. Подоляка. – Суми : Сумський державний університет, 2018.
– 103 с.
У
монографії проаналізовано краудфандинг як комунікативну стратегію видавничого бізнесу та
інноваційну технологію просування видавничої продукції.
Видання
призначене для фахівців з економіки, журналістики, видавничої справи,
викладачів та студентів закладів вищої освіти упродовж засвоєння курсу
предметів «Економіка
та організація інноваційної діяльності», «Маркетинг»,
«Видавничий бізнес».
Завантажити тут: http://lib.sumdu.edu.ua/…/…/rio/2018/Podoliaka_sotsialni.pdf
Комментариев нет:
Отправить комментарий