Поиск по этому блогу

четверг, 11 апреля 2019 г.

НОВИНКА!
Бойченко М. А. Теоретичні та методичні засади освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії / Бойченко Марина Анатоліївна ; [наук. ред. А. А. Сбруєва] ; М-во освіти і науки України, Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. — Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2018. — 473 с.
Присвячено обґрунтуванню теоретичних та методичних засад освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади порівняльно-педагогічного дослідження освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії; окреслено передумови й ґенезу освіти обдарованих у досліджуваних країнах; охарактеризовано діяльність міжнародних і національних організацій у сфері освіти обдарованих; обґрунтовано нормативно-правові та змістово-процесуальні засади освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії; визначено особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів до роботи з обдарованими школярами в досліджуваних країнах. На основі дослідження ґенези й сучасного стану освіти обдарованих школярів в Україні визначено інноваційний потенціал застосування у вітчизняній педагогічній теорії та практиці прогресивного досвіду США, Канади та Великої Британії в аспекті досліджуваної проблеми.
5Q 

Комментариев нет:

Отправить комментарий