Поиск по этому блогу

пятница, 12 января 2018 г.

ЦІКАВИЙ ФАКТ.
На радіохвилі Слобода FM казку письменника-шістдесятника Юрія Царика «Вітер» читає дружина Юрія - Галина. Юрій Царик написав казку  для своєї дворічної доньки Лесі.
Історія шаленого вітру, котрий любив лише себе, в кінці кінців лишився одиноким.
За роки творчості, письменник видав вісім книг, як пише сам Ю. Царик: «Для мене, головне не кількість, а якість, я ніколи не прагнув писати легко і багато, щоб не зраджувати себе, бо чесність і порядність для мене були незрівнянно вищі, ніж відомість і популярність написаного. І я не сподіваюсь на швидкоплинність нинішнього затяжного міжчасся  — бездуховного, байдужого і продажного. Воно загострює любов до життя, а значить до творчості».
·                 1983  — «Нетипові типи» (сатира і гумор)
·                 1993  — «Пісочний годинник»
·                 1998  — «Кладка над прірвою»
·                 2000  — «І німий заговорив» (новели, оповідання)
·                 2003  — «Рабства світу цього» (притчі)
·                 2005  — «Поверніться, літа мої» (спогади, роздуми)
·                 2007  — «Запрягайте коні в шори» (новели)
·                 2011  — «Спалених душ попелища» (повість).
·                 2012  — «Моя рятівна соломинка»
·                 2014  — «Прощання без прощання» (збірка поезій, посмертна)
Останні роки життя тяжко хворів. Незадовго до смерті, до нього навідався скульптор Олег Прокопчук, якому Царик зізнався: «Знаєш, за ці три місяці я написав стільки, скільки не написав за три роки».






Комментариев нет:

Отправить комментарий